воскресенье, 20 октября 2013 г.

Lecţie publică de culturologie

Eu tot sânt talentat.
O astfel de declaraţie necesită argumentată şi voi demonstra asta prin studiou comparativ. Iată talentele mele:

1) Am talentul să nu cânt pe scenă în faţa întregii ţării pentru că nu pot cânta.
Dar iată el nu poate.

                                          Carabiner talentat interpretând capodoperă

2) Eu am talentul să nu chinui curul dacă el nu se poate câca.
Dar el nu poate rămâne constructor.
                                       
                                                     Neizvestâi Interpret Nicoale

3) Eu am talentul să nu fâlfâi în faţa întregii ţări cu kilogramele mele în plus.
Dar ea nu poate.

                                                               Dansul slăninei

4) Eu am talentul să-l înţeleg. Cretinii au nevoie de susţinere.
Dar el nu poate să ne scape de chinul adus de glumele lui.

                                                      Poşutist local neînţeles profund
5) Eu am talentul să nu mănânc seminţe de bostan sau floarea soarelui şi să scuip pe jos.
Băiatul a mers mai departe.
                       
                                                         Arta de a scuipa în microfon

Am făcut această încercare ieftină de ai câca pe unii. Recunosc că am făcut asta din ciudă că nu am nimerit la acest megashow. De asemenea am făcut asta pentru că sânt gras, urât şi cu furunculi pe buci şi mă tem să zic asta în faţă. Şi ultima, părerea mea am să o ţin pentru mine!

Găsiţi carabinerul în următorul video: redirăcşân

Комментариев нет:

Отправить комментарий